Størst og best på reiseutstyr!

    reiseutstyr     reisebøker og kart     utstyrslister og tips     foredrag og events     om Chillout fri frakt over 500,- / logg inn   

Reiseutstyr

 Ryggsekker
 Kofferter & bager
 Pakking
 Backpacking
 Tur & friluft
 Ekspedisjon & høyfjell
 Barn på tur
 Helse & Mygg

Tekstil & sko

 Bekledning herre
 Bekledning dame
 Fottøy herre
 Fottøy dame

Bøker & kart

 Guidebøker
 Litteratur & faktabøker
 Kart, globuser & spill

Reklamasjonsrutiner

Vi prøver å kun selge varer av god kavlitet som er ment til å vare, men feil kan skje endten i produksjon eller at produktet er brukt annerledes en hva som er meningen. Opplever du at et produkt du har kjøpt fra oss ikke står til forventningene så ta kontakt med oss på support@chillout.no for en vurdering. Vi ønsker da kontaktinformasjon, bilder og nøye beskrivelse av hva som er feil og kjøpstidspunkt. Kvittering, bankutskrift eller garantikort er også en fordel om du kan fremlegge for å få fortgank i reklamasjonsporsessen.

Dersom en reklamasjon er godkjent så vil vi endten erstatte varen eller reparere den. Det kan også ta noe tid for å få skaffet ny vare dersom den ikke lenger er på lager hos oss. Om varen ikke lenger er tilgjengelig så bytter vi gjerne i andre varer med tilsvarende verdi.

Skader under flytransport

Husk at dersom din sekk eller koffert har blitt skadet under flytransport er det flyselskapet som skal erstatte produktet. Ta kontakt med flyselskapet etter ankomst for å få informajson om dette, oppdages skaden etter hjemkomst kan du fremdeles ta kontakt emd flyselskapet for å kreve erstatning.

Limited Lifetime Warrenty

Flere av våre perker tilbyr det de kaller begrenset livstidsgaranti. Med det mener de at produktet skal holde til forventet lvetid på produktet og eventuelle feil eller mangler skal skyldes produksjonsfeil og ikke feilbruk. Har du kjøpt produktt hos oss så strekker vi oss veldig langt for å gjøre deg fornøy, men om produktet ikke er kjøpt gjennom oss anbefaler vi å ta kontakt direkte med merkevaren for å få reklamasjon vurdert.

Samsonite reklamasjon

Det skjer mye skader på kofferter. Avhengig av modell er garantien 2 år, 5 år eller 10 år. Om du har skade på Samsonite skal vi prøve så godt vi kan å hjelpe deg. Det finnes reservedeler til det meste, men vær oppmerksom på at det er 2-3 uker leveringstid på disse.

Osprey reklamasjon

Osprey har som policy at de ønsker å reparere skadede produkter. Vi trenger fremdeles bilder, skadeårsak etc. for å få godkjent reklamasjonen hos Osprey. For rask behandling er det også fint om du sender oss P/O-nummer som finnes på en hvit lapp inni sekken langs sømen. Er det spenner eller smådeler som kan erstattes uten å sendes til reparasjon kan vi bestille dette, vi trenger da bilde av hvilken spenne som er ødelagt og størrelsen på stoppen slik at vi får skaffet riktig spenne til deg.

Min handlekurv

Handlekurven er tom...

Søk i produkter



Nyheter og tilbud


facebook.com/chillout.no
@chilloutoslo
@chilloutbergen

CHILLOUT TRAVEL STORE - størst og best på reiseutstyr!


Chillout Grünerløkka

Markveien 55
0554 Oslo

tlf 22 35 42 00 (tast 1)
grunerlokka@chillout.no

Åpningstid
man-fre 10-19
lør 10-18
søn 12-18

Chillout Bogstadveien

Bogstadveien 41
0366 Oslo

tlf 22 35 42 00 (tast 2)
bogstadveien@chillout.no

Åpningstid
man-fre 10-19
lør 10-18
søn stengt

Chillout Bergen

Torggaten 11
5014 Bergen

tlf 22 35 42 00 (tast 3)
bergen@chillout.no

Åpningstid
man-fre 10-19
lør 10-18
søn 12-18

Chillout Nettbutikk

Markveien 55
0554 Oslo

tlf 22 35 42 00 (tast 4)
webshop@chillout.no

Åpningstid
man-fre 09-16

Informasjon

Frakt og leveringstid
Angrefrist & retur
Reklamasjoner
Kundesider
Handelsbetingelser
B2B - Bedriftssalg